از شرکت آرکا راد تجارت می خواهیم نگرانی و تاسف خود را در مورد همه گیر Covid-19 ابراز کنیم ، به همین دلیل و با توجه به کمبود مواد و ماسک های پزشکی می خواهیم به شما اطلاع دهیم که امکان استریل کردن بیشتر این محصولات برای استفاده از آن وجود دارد. چندین بار از طریق استفاده از آون آزمایشگاهی و اتوکلاو در موارد اضطراری / کمبود.

آون آزمایشگاهی

 

لطفا جهت کسب اطلاعات در خصوص آون آزمایشگاهی به سایت شرکت آرکا راد تجارت ARTECO  مراجعه و یا با شماره تلفن 44032040 تماس حاصل بفرماییید.

طبق مطالعه محققان دانشکده پزشکی دانشگاه استنفورد ، می توان ماسک های FFP2 / N95 را (بدون پیش شستشو) استریل کرد بدون اینکه بر کارایی ، بار استاتیک یا ساختار سه بعدی آنها با استفاده از آون آزمایشگاهی با خشک کردن توسط هوای فشرده تأثیر داشته باشد ، آون های یونیورسال کمپانی  JP SELECTA به مدت 30 دقیقه در دمای 70 درجه سانتیگراد. درجه حرارت تا در کل 20 چرخه.

در مرحله دوم ، یک مطالعه آزمایشی که توسط دانشگاه صنعتی دلف  Delfft در هلند انجام شده است ، نتیجه گرفت که می توان ماسک های قبلی بسته بندی شده را با استفاده از فرآیند استریلیزه کردن گرمای مرطوب در اتوکلاو AUTOCLAVE به مدت 15 دقیقه در دمای 121 درجه سانتیگراد تا حداکثر 5 چرخه با حفظ تناسب آناتومیکی آن و حفظ یکپارچگی فیلتر نگهدارنده ذرات ، قادر به حفظ 3 ماه پس از فرآیند می باشد.

 

اتوکلاو آزمایشگاهی

 

لطفا جهت کسب اطلاعات در خصوص اتوکلاو آزمایشگاهی به سایت شرکت آرکا راد تجارت ARTECO  مراجعه و یا با شماره تلفن 44032040 تماس حاصل بفرماییید.